S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 4 643 Kč (184 EUR)
skladem
naše cena 597 Kč (24 EUR)
skladem
naše cena 829 Kč (33 EUR)
skladem

NAJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 766 Kč (30 EUR)
skladem
naše cena 179 Kč (7 EUR)
skladem
naše cena 895 Kč (35 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3Umělé vertikální zahrady a mechové stěnyV čem spočívá kouzlo umělých živých stěn a umělých vertikálních zahrad? Umělá živá stěna je...

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY e-shopu umely-zivy-plot.cz

 

1. Základní údaje

Prodávající a provozovatel e-shopu:

Provozovna:

HPT Online s.r.o. Pod Šancemi 444/1, 190 00, Praha 9

Sídlo firmy:

HPT Online s.r.o.
Osadní 869/32, Holešovice, 170 00 Praha 7
IČ: 02306476, DIČ: CZ02306476
Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 217904.

(dále jen "prodávající")

Kontaktní údaje
Telefon: 603 243 853
E-mail: info@umely-zivy-plot.cz

Prodávající je plátcem DPH.

 

1.1.      Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) prodávajícího upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1.2.      Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3.      Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.      Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5.      Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2. Objednávka zboží

Seznam zboží na stránkách www.umely-zivy-plot.cz je online katalogem běžně dodávaného zboží. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky, nebo objednávky. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky. Od tohoto data se budou počítat související lhůty. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Obrázky produktů jsou ilustrativní a prodávající si vyhrazuje právo na drobné odlišnosti. Některé rostliny jsou na obrázcích včetně dekorativního květináče. Pokud není uvedeno jinak, dekorativní květináč není součástí rostliny.

Zrušení objednávky
Zákazník i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku až do potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud zruší objednávku prodávající, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě prodávající a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

Ceny
Všechny ceny prodávajícího jsou v Kč (Koruna česká). Další náklady spojené s dopravou a balením zboží přechází automaticky na kupujícího. Informace o aktuálních cenách dopravného a balného jsou uvedeny v odstavci 3 - Zaslání zboží.

Recyklační poplatek
Pokud není uvedeno jinak, bude ke každé ceně připočten poplatek za likvidaci elektro-odpadu (recyklační poplatek). Další informace naleznete na stránkách www.asekol.cz a www.ekolamp.cz (světelné zdroje).

Prodávajícíc si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávající stornována.

 

3. Zaslání zboží

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje zaslání objednávky. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky. Od tohoto data se budou počítat související lhůty. Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na kupní smlouvy uzavírané pro případ zásilkového prodeje, nikoliv pro osobní odběr zboží.

Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravcem, obvykle do 1-2 pracovních dnů od expedice objednávky, zákazník je však o případném prodloužení dodací lhůty včas informován.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území celé České republiky. Dopravce vám doručí zboží na adresu kterou si určíte v objednávce. V případě potřeby vás bude řidič dopravce před doručením kontaktovat na telefon uvedený v objednávce.

 

DOPRAVA - ČR

1) Osobní odběr - 0 Kč.

Vyzvednutí zboží na provozovně (Praha 9, Pod šancemi 444/1) viz kontakty.*

2) Vyzvednutí na pobočce Česká pošty (balík na poštu), nebo Uloženka.cz - 90 Kč Česká pošta, - 50 Kč Uloženka.cz

Zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce české pošty, nebo uloženka.cz.*

3) Balík do ruky - česká pošta, nebo DPD Private - 99 Kč.

Zboží Vám doručí dopravce: (Česká pošta, nebo DPD) dle Vašeho výběru na Vámi zadanou českou dodací adresu v objednávce.*

4) Kurýrem - IN TIME - 95 Kč.

Zboží Vám doručí dopravce IN TIME na Vámi zadanou českou dodací adresu v objednávce.*

 

DOPRAVA - SK

1) Kurýrní službou DPD Private - 218 Kč

Zboží Vám doručí dopravce DPD na Vámi zadanou slovesnkou dodací adresu v objednávce.*

2) Zmluvný balík - slovenská pošta - 239 Kč.

Zboží Vám doručí slovesnká pošta na Vámi zadanou slovesnkou dodací adresu v objednávce.*

 

* Nadrozměrné zboží:

U produktů s výškou vyšší než 170cm je započítávám příplatek za nadrozměrné zboží 99,- Kč. Nadrozměrné zboží je možné zasílat pouze českou poštou: balík do ruky, nebo balík na poštu a slovenskou poštou - zmluvný balík.

 

PLATBA

Způsob uhrazení ceny za zboží

1) Platba v hotovosti - 0 Kč.

Úhrada zboží na provozovně (Pod šancemi 444/1) při zvoleném způsobu dopravy - osobní odběr. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2) Platba předem převodem - 0 Kč.

Po objednávce vás vystavíme a zašleme zálohovou fakturu včetně bankovního spojení pro bezhotovostní platbu předem. Slovenské zálohové faktury jsou v EUR dle aktuálního kurzu ČNB v den fakturace, platba je na slovenský EUR účet.

3) Dobírka - 30 Kč.

Zboží uhradíte řidiči přepravce (Česká pošta, DPD, IN-TIME, Slovesnká pošta) při předání v hotovosti na dobírku.

4) Hotově na pobočce České pošty / Uloženka.cz - 30 Kč.

Zboží uhradíte na Vámi zvolené pobočce České pošty, nebo uloženka.cz při předání v hotovosti

 

Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Reklamace se bude dále řídit dle podmínek viz bod 4.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Další komunikace mezi prodávajícíem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

 

4. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

Záruka na zboží (toto ustanovení se netýká kupujícího, který není spotřebitelem)
Všechny výrobky jsou schválené pro provoz v ČR a vztahuje se na ně minimální záruční doba 2 roky.
Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Uplatnění záruky se řídí občanským zákoníkem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky ve speciálním záručním listě.

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

V případě reklamace zákazník kontaktuje prodávajícíe elektronicky na kontaktní email s podrobným popisem poškození ihned po zjištění škody. Zákazník bude dále informován o postupu reklamce. Pro uplatnění reklamace závady či nefunkčnosti zboží je nutné dodat společně s výrobkem zejména : doklad o nákupu (nezbytné v případě záruční reklamace), vyhovující obal (pokud možno originální, který zamezí poškození výrobku při dopravě či jiné manipulaci), písemný popis závady, jméno a adresu a další kontakty. Prodávající v žádném případě neuznává záruku za vady vzniklé nekvalifikovanou obsluhou, neodborným a nešetrným zacházením se zbožím, použitím a instalací, jež jsou v rozporu s pokyny v návodu. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů a v případech neoprávněného zásahu do zboží.

Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, je kupující oprávněn nepřevzít jej. V takovémto případě sepíše kupující s doručovatelem reklamační protokol či jiný zápis o škodě či vadě zásilky. Po vyřízení takovéto reklamace nebo v jejím průběhu kupující obdrží zboží nové či dohodne s prodávajícím jiný postup. V opačném případě pozdější reklamace vnějšího stavu zásilky bude posuzována na základě podepsaného přepravního dokladu, ve kterém kupující stvrzuje doručení z vnějšku bezvadné zásilky. Informace o průběhu či stavu reklamace je možné získat telefonicky od prodávajícího.

Pokud zákazník zjistí poškození zboží přepravou, doporučujeme do 2 dnů od doručení informovat emailem prodávajícíe a zaslat fotodokumentaci poškození. Pokud zákazník nedodrží lhůtu 2 dnů, nemusí být reklamace přepravcem uznána. Prosíme proto o důkladnou kontrolu při převzetí zásilky od přepravní společnosti General Parcel. V případě poškození balíku, promočení, zašpinění či jiné podezřelé vadě na zásilce, sepište s řidičem převzetí s výhradou, kde bude uvedeno v jakém stavu byla zásilka převzata. Toto opatření Vám usnadní reklamaci u přepravní společnosti, pokud není zřejmé poškození zboží uvnitř zásilky při převzetí.

Přijmete-li poškozenou zásilku a není-li poškození nebo částečná ztráta zřejmá při převzetí zásilky, oznamte tuto skutečnost ideálně do 2 pracovních dnů od převzetí prodávajícíi emailem. Přepravní společnost k Vám zašle svého zástupce, který poškození posoudí. Pokud však nebyl s řidičem při převzetí sepsáno převzetí s výhradou či zapsáno do předávacího protokolu jakékoli poškození balíku, je velmi málo pravděpodobné, že přepravní společnost reklamaci uzná. Výrazně doporučujeme nahlásit reklamaci způsobenou přepravou nejdéle do 2 pracovních dnů od doručení.

Odpovědnost za vadu výrobků

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího a servisních oprav, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny: HPT Online s.r.o. Pod Šancemi 444/1, Praha 9.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“). To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

V případě podstatného porušení kupní smluvy má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

V případě nepodstatného porušení kupní smluvy má kupující právo odtranění vady, nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny věci. Odstoupení od smlouvy je možné pouze tehdy, pokud prodávající odmítne závadu odstranit nebo to nestihne v zákonné lhůtě 30 dnů.

Vyřízení reklamace
Kupující reklamaci může uplatnit na adrese prodávajícího: HPT Online s.r.o. Pod Šancemi 444/1, Praha 9 osobním doručením, nebo zasláním zboží přepravcem. Pokud bude zboží zasíláno prodávajícímu, musí v balíku kromě zboží být: kopie daňového dokladu, popis závady, kontakt na vás, balík odešlete na adresu prodávajícího: HPT Online s.r.o. Pod Šancemi 444/1, Praha 9. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Doporučujeme zboží pojistit.

Prodávající, či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona třicetidenní.

 

5. Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Kupní smlouva se při nákupu v e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Náklady na dopravu k prodávajícímu hradí kupující.

Právo prodávajícího na odstoupení
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodávající vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Na základně rozhodnutí Evropského soudního dvora a dle směrnice 97/7/ES jsou zákazníkovi, který se rozhodne odstoupit od smlouvy do 14 dnů, vráceny také náklady na původní dopravu zboží, ta je však počítána podle ceny nejnižší možné přepravy.

Odstoupit může zákazník tak, že tuto skutečnost oznámí - odešle do 14 dnů od převzetí zboží prodávajícíi emailem na kontaktní email, nebo písemně na adresu prodávajícího.

Při odstoupení od smlouvy se doporučuje uvést text o odstoupení od smlouvy, číslo objednávky, číslo faktury, bankovní spojení a datum nákupu. Alternativně lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího spolu s kopiií daňového dokladu, bankovním spojením na adresu: HPT Online s.r.o. Pod Šancemi 444/1, Praha 9. Prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.

Vrácené zboží doporučujeme zaslat v původním nepoškozeném obalu (může být poškozen úměrně nutnosti vybalení věci), nesmí jevit známky užívání, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.). Doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučuje se zboží při přepravě pojistit.

V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (opotřebení zboží apod.).

Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

 

6. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Prodávající shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu prodávající sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
Údaje, které prodávající o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do klientské sekce.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@umely-zivy-plot.cz, nebo tuto skutečnost oznámí prodávajícíi telefonicky.

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

7. Zasílání na Slovensko

V našem eshopu mohou nakupovat také zákazníci ze Slovenské republiky. Pro zjednodušení jsou veškeré ceny produktů v shopu i v EUR. Cena zboží na shopu v EUR je pouze orientační. Konečná cena zboží v EUR je účtována dle ceny v CZK směněné dle aktuálního kurzu ČNB v den fakturace.


Způsob dopravy a platby včetně cen je uvedeno výše v odstavci č. 3 - zasílání zboží. V případě že bude zásilka nad 50Kg, bude poštovné stanoveno individuálně a zasláno kupujícímu ke schválení.

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Jak je to s DPH?
Zboží je do Slovenské republiky dodáno za ceny v Kč s DPH.
Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit následující podmínky:

1. při objednání zboží musíte napsat do poznámky, že chcete dodat zboží za cenu bez DPH !!!
2. ve Vaší registraci musíte uvést své DIČ (bez uvedení proběhne expedice vždy za cenu s DPH)
3. je nutné správnost DIČ doložit kopií registrace u příslušného finančního úřadu na Slovensku zasláním v digitální podobě na náš e-mail.

Nesplněním kterékoliv z podmínek není možná expedice za ceny bez DPH (a je provedena expedice za plnou cenu s DPH). Při případném vracení DPH platí kupující veškeré bankovní poplatky spojené s touto transakcí.

 

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@umely-zivy-plot.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

MDBiZWVhZG